FAQ

Veelgestelde vragen:

Ik wil graag voorbeelden zien van de verschillende afdrukmogelijkheden en ophangsystemen. Kan dat?
Dat kan. Bel of mail me. Dan kunnen we iets afspreken. 06-20063709

Wanneer wordt mijn kunstwerk verstuurd? Wat is de levertijd?
Ik heb geen voorraad. ( Goed voor het milieu). Dit betekent dat zodra je je kunstwerk hebt besteld ik dit bestel bij mijn leverancier. Omdat het productieproces nauwkeurig verloopt duurt het ook even voordat jouw kunstwerk klaar is. Tel op ongeveer 4 à 6 weken levertijd.

Kan ik ook in 2 delen betalen?
Ja hoor. Je kunt een aanbetaling doen van 50%. De 2de helft van het bedrag betaal je dan bij levering.

En als ik van de koop wil afzien? 
Mocht u toch van de koop afzien en is de bestelling al doorgezet naar de drukker dan krijgt u de 50% aanbetaling niet retour.
Mocht u het volledige bedrag betaald hebben en u ziet van de koop af dan krijgt u 50% van het betaalde bedrag terug.

Ik heb aangegeven dat ik mijn aankoop wil ophalen bij Alles is Foto. Hoe nu verder?
Ik neem contact met je op om een afspraak te maken. Of jij belt mij, dat kan ook.
Tel Nicòle: 06-20063709

Kan ik ook dan betalen?
De kaarten die ik in voorraad heb kun je bij afhalen betalen. Heb ik een kunstwerk voor je besteld dan heb je het volledige bedrag of 50% daarvan, al betaald. Het restant kun je betalen bij ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?
De kunstwerken worden gratis verzonden. Of ik kom ze persoonlijk afleveren.
De tarieven zijn door Post.Nl voor 2020 weer verhoogd. De verzend en afhandelingskosten voor de kleinere artikelen blijven in 2020 gelijk aan die van 2019 en bedragen in alle gevallen € 6,95

Verzend je ook naar het buitenland?
De kunstwerken kunnen ook naar het buitenland gestuurd worden. Neem dan contact met op. 06-20063709

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via I-deal. De bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling is ontvangen.
Als je kaarten komt ophalen kun je deze ook contant betalen of via pin.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja hoor, geen probleem. Bij het doorvoeren van je bestelling kun je ook een andere naam en bezorgadres opgeven. En wil je er een leuk papiertje om met een handgeschreven kaartje dan is dat ook mogelijk zonder meerprijs. Neem als je dat wilt even contact met me op.

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt. Wat nu?
Helaas, je zult de bestelling opnieuw moeten plaatsen. Je kunt nog geen account aanmaken.
Je hoeft niet bang te zijn voor een dubbele levering want ik lever uitsluitend betaalde bestellingen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
De bestellingen van de kunstwerken kunnen worden geannuleerd voordat ik ze heb besteld bij de leverancier. Dit is meestal binnen 1 dag. Dus bel snel.
Als je kaarten hebt besteld kun je wel annuleren. Maar doe dat ook zo snel mogelijk!
Om je bestelling te annuleren stuur je een mailtje naar info@allesisfoto.nl of bel met Nicòle: 06-20063709