FAQ

Veelgestelde vragen:

Wanneer wordt mijn pakketje verstuurd? Wat is de levertijd?
De pakketjes worden zo snel mogelijk op de post gedaan. In ieder geval binnen 72 uur.
Ik verzend mijn pakjes met Post.nl

Ik heb aangegeven dat ik mijn aankoop wil ophalen bij AAiF. Hoe nu verder?
Ik neem contact met je op om een afspraak te maken. Of jij belt mij, dat kan ook.
Tel Nicòle: 06-20063709

Kan ik ook dan betalen?
Ja dat kan. Stuur me gewoon even een berichtje: 06-20063709
Dan spreken we wat af.

Ik heb iets leuks gezien in de webshop. Maar ik kan niet internetbankieren. Wat nu?
Dan bel je me op. Je vertelt me welk product je leuk vindt en dan hou ik het voor je achter.  En we maken een afspraak wanneer je het komt ophalen. Dan kun je het contant betalen. 🙂 

Wat zijn de verzendkosten?
De producten worden verzonden met brievenbuspost of pakketpost van PostNL.
De verzend en afhandelingskosten bedragen in alle gevallen € 4,95

Verzend je ook naar het buitenland?
Nee nog niet.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen via I-deal. De bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling is ontvangen.
Als je je pakketje komt ophalen kun je ook contant betalen of pinnen via Sum-up.

Niet tevreden of ruilen?
Zonder opgave van reden kun je je aankoop binnen 14 dagen retour sturen. Na ontvangst zal ik het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten. Mocht er echter iets zijn wat ik kan verbeteren dan hoor ik dat natuurlijk graag.
* Meld je retourzending vooraf aan via: info@allesisfoto.nl met vermelding van je ordernummer. Je ontvangt hiervan een bevestiging. 

* Stuur het artikel wat je niet bevalt, onbeschadigd en verpakt in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd naar het volgende adres: AAiF t.a.v. Nicòle Aben  Pastoor Nijevaertsstraat 4  5845 AR  Sint Anthonis
* vermeld op je retourzending duidelijk je ordernummer en stuur deze binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour.
* Kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed. Na verwerking van je retourzending ontvang je een creditnota en wordt het bedrag binnen 30 werkdagen teruggestort. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of  beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren. Retouren die niet eerst gemeld zijn bij ons en waar je vervolgens een bevestiging van ontvangt, kunnen wij niet in behandeling nemen en worden niet gecrediteerd.
* Ik controleer alle bestellingen, maar helaas zie ik ook wel eens iets over het hoofd. Vertel het me dus als je niet tevreden bent en ik los het snel mogelijk voor je op.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja hoor, geen probleem. Bij het doorvoeren van je bestelling kun je ook een andere naam en bezorgadres opgeven. En wil je er een leuk papiertje om met een handgeschreven kaartje dan is dat ook mogelijk zonder meerprijs. Neem als je dat wilt even contact met me op.

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt. Wat nu?
Helaas, je zult de bestelling opnieuw moeten plaatsen. Je kunt nog geen account aanmaken.
Je hoeft niet bang te zijn voor een dubbele levering want ik lever uitsluitend betaalde bestellingen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat kan, maar doe het zo snel mogelijk! Om je bestelling te annuleren stuur je een mailtje naar info@allesisfoto.nl of bel met Nicòle: 06-20063709